Click here to Shopping at

Sunday, December 26, 2010

Aku dpt ape yg aku mntk..hehehe

Actually aku yg request mende alah ni, alasan nya since aku pregnant ni, aku alah bau busuk, sume mende aku bau busuk.. so aku rindu sgt bau MIRACLE, xde perfume len yg leh lwn bau dia ni, pada deria bau aku la.. last skali aku dpt ni, 5yrs ago, hadiah hantaran kawen, pastu xbeli2 dh... maklumla hubby aku ni bukan jenis sensitif pasal mende2 cmni, kene mntk baru dpt... tp byk gak suprise yg aku xmntk dia kasi hihi...

 hehe... aku yg request suh packing cntik2.. padahal aku dh tau isinya...

 yeah... yg aku idamkan....

 aku mntk satu jer, dia kasi dua... sbb twin pack... bagus gak, size dia cute sgt, travel pack..

 satu malam tido dlm senyum jer...hihi

 eii.. best sgt2... tQ sayang...

dah bukak satu, satu lg simpan dulu... sayang nk buka dua2 terus...

muahahaha.. since ade bby dlm perut ni, leh la manja/mngada lebih2 sket kih..kihkk.kih.. jgn mara ye pa...

No comments:

Post a Comment

Iklan jap... :)

Papa & Mama

Daisypath Anniversary tickers

My 1st hero

Lilypie Kids Birthday tickers

My 2nd hero

Lilypie Third Birthday tickers

My 1st heroin

Lilypie First Birthday tickers