Click here to Shopping at

Monday, September 20, 2010

Raya..raya..raya...

3 sebab i am really happy Raya this year...

# sbb dah dua tahun hubby aku beraya kat laut... so tahun ni Alhamdulillah, dia dpt beraya dengan kami... For Amirul Haziq, this year, 1st in his life beraya wit papa...


#My mum dapat beraya dirumah idaman dia..Alhamdulillah..pepagi raya, around 8am.. kami arrived kt umah tok mie, Kg Rhu Muda, Marang...  (my luvly hometown..hehehe).

 ni je la ahli keluarga yg sempat berkumpul di pagi raya... camera man xmasuk gmbr sbb lum mandi kot masa ni.... punya la beza ketinggian dua biras tu..hik..hik..cm ne leh ade tema pink and blue tu.... ape2 ajer la.. belasah....janji raya best.........
Ni la gmbr VIP aku tahun ni..hehehe... my family n my luvly mum...

ni biasa la heroes aku yg mmg suka bergmbr dan yg sorg tu xsuka bergambar....hihi... ade lg...



i luvvvvvvvvvv this pic, susah nk amik gmbr berdua time 2,2 tenyum.... sweet....

 Azizul hakim and his luv tok mie...




Ini la suasana di pagi raya di rumah br umi..semua ni sepupu dan sanak sedara family aku la kan...dah nama pun beraya kat kg aku..mmg family aku jer ler yg ade...

raya kedua, mak aku buat kenduri sembelih kambing, tp xsempat lak aku nk amik gmbr kambing tu..busy sgt pagi tu...

ni adik ipar kembar aku tu and mak mentua aku, dtg beraya dan makan sup kambing.... sedapppppppp...  bermangkuk2 diorg hadap..hik..hik..
jgn xtau, mak su, paksu and ank2 depa pun dtg from KL (kebetulan actually) tp rezeki depa la dpt merasa sup kmbing fresh... gmbr ank2 jer wakil kot...
Puteri and........ hihi....sory aku slalu lupa name abg dia ni...

lepas belasah sup kambing sempat lagi g pusing2 bndr KT, nek kete kuda pastu g mydin mall...sabor jer la... raya2 g mydin mall..

#1st time kami nak g beraya di Singapore

1st time jugak la aku ke luar negara..hehe...


ni la family sebelah hubby aku punya mak a.k.a belah mak mentau aku la...


lepas raya, kita org jln2 pusing s'pore pulak... ni dalam train, menuju ker Sentosa Island...
malas dah nk citer pnjng... layan gmbr jer ler..... layannnnnnnnnn.....



ok la... tu je la gmbr2 yg sempat aku upload..... selamat hr raya... doakan raya tahun depan hubby aku dpt beraya bersama kami lagi....InsyaAllah...

2 comments:

  1. damha...

    wahh dah sampai kat keluar negara nampak....
    saya cuma dah sampai negeri sabah je...he3333

    ReplyDelete
  2. ini la kali pertama ke keluar negara, itupun g umh sedara belah hubby.. hihi..

    saya pun lum pernah sampai ke sabah...huhu

    ReplyDelete

Iklan jap... :)

Papa & Mama

Daisypath Anniversary tickers

My 1st hero

Lilypie Kids Birthday tickers

My 2nd hero

Lilypie Third Birthday tickers

My 1st heroin

Lilypie First Birthday tickers