Click here to Shopping at

Friday, October 7, 2011

Blogshop baru saya

Alhamdulilah.. dalam duk terkial2 membuat dan mencantikkan blog, akhirnya siap jugak blogshop saya...tu yg kurang entry dua tiga hari ni...hehehe...

Kawan2, sahabat handai, reader2 saya di jemput ke blogshop saya My Sweetheart e-Shop, seperti yg saya bgtau sblum ni, saya nk berbisnes, itu dah mmg minat saya dari dulu lagi.. dulu masa ank sorang dah start bisnes, jual kain pasang, amat memberansangkan, tapi stop bila sarat pregnant ank kedua, suami lak kerja kat laut, so xlarat nk balik kg amik barang, stock baru...

Sekaranbg dah kerja, dah abis berpantang, boring duk umah... nk cari kerja rasa cam malas la pulak bila dah ank 3 ni, rasa nk duk ngn diaorg jer..tp xnk la jadi surirumah jer...xsyok, xde cabaran...hehehe...

Maka berbisnes semula la saya, bermula ngn jual T-shirt nursing skg dh berkembang ngn pakaian kanak2 pulak, insyaAllah akan berkembang lagi, doakan saya dan visit la blogshop baru saya...

Sempena pembukaan blog baru, kami menawarkan discount 10% bagi pembelian sepanjang bulan ni...jadi, jom beli....

1 comment:

Iklan jap... :)

Papa & Mama

Daisypath Anniversary tickers

My 1st hero

Lilypie Kids Birthday tickers

My 2nd hero

Lilypie Third Birthday tickers

My 1st heroin

Lilypie First Birthday tickers