Click here to Shopping at

Monday, August 8, 2011

Hari ke 40 berpantang...Nur Aleesya Humaira cm ner?

Hari ke 40 merupakan hari terakhir berpantang atau confinement, namun ade yg cakap 44 hari..tapi ape2 pun bergantung kepada kesihatan seseorang.. 

Menurut petua org dulu dalam masa 40 hari tersebut, makan kene berpantang, xleh keluar rumah, bertungku, salai pakai pilis dan macam2 lagi.. tapi sekarang, masih ade ker org xkuar rumah dan berpantang semua sehingga 40 hari...? mungkin masih ade.. tapi tidak bagi aku...hehehe... hr ke 20 aku dh ke shopping mall, hr ke 31 aku dah balik kg, dan semalam hr ke 39 aku ke KL pulak...w/pun cm tu.. pantang2 lain aku masih turut dan patuh...cam x minum ais, nk makan barut perut dulu, masih pakai stoking dan sanggul rambut setinggi tidak...hehe...

Ok, sempena hari last day ni aku nk post gambar my baby jer..hehe.. cam xde kene mengene je kan... tp xpe la, jom tgk Nur Aleesya Humaira on day 40th...








tu jer la nk share...hehe...

2 comments:

  1. hemoh...hemoh..montel sungguh humaira but hope mama humaira xjd montel!hehe..

    ReplyDelete
  2. arghhh.... mama xmo montel oooo....

    ReplyDelete

Iklan jap... :)

Papa & Mama

Daisypath Anniversary tickers

My 1st hero

Lilypie Kids Birthday tickers

My 2nd hero

Lilypie Third Birthday tickers

My 1st heroin

Lilypie First Birthday tickers