Click here to Shopping at

Monday, August 8, 2011

Tahniah BEN ASHAARI

Walaupun aku jarang melontar komen di entry beliau, namun aku adalah salah seorang diantara jutaan pembaca setia blog beliau tau....blog yg aku kategorikan simple but nice... byk citer2 terkini jugak, jd sesuai la ngn aku yg malas baca paper ni, tahu la jgk perkembangan semasa...hehehe

Oleh itu, sempena berita gembira buat beliau dan isteri (klik SINI), aku buat entry khas tuk ucap TAHNIAH pada Abang BEN kita

Semoga semua selamat ke hingga ke waktu dan abang BEN akan jadi ayah...cam ni....



(gambar dr google jer..)

Ape2 pun TAHNIAH sekali lagi....

No comments:

Post a Comment

Iklan jap... :)

Papa & Mama

Daisypath Anniversary tickers

My 1st hero

Lilypie Kids Birthday tickers

My 2nd hero

Lilypie Third Birthday tickers

My 1st heroin

Lilypie First Birthday tickers