Click here to Shopping at

Thursday, March 1, 2012

Ape yg ko pikir nih??

ntah yang aku fikir pun x tahu...banyak sangat dlm kepala otak ni...berserabut skali rasanya...

penyumbang terbesar sakit otak skg ni ialah pasal research/study... aku blur...blur sgt.... xtau how to start?.. what to start?... what should do 1st?... mmg gilosssssssss.....

yg kedua tgh penin nk pikir balik kg ker tidak????? malam ni kakak aku nk pindah kedai sbb lokasi kedai dia skg terkena lak laluan kerajaan nk wat longkang.... kakak kesayangan aku tu, mmg hati ni nk balik ler..ler... tp bila nk baliknya? esok ade appointmnt ngn SV, kalo batalkan...parah jugak sbb study mmg tgh sangkut skg ni... kalo nk balik sabtu, kejap sgt pulak, pastu rasa cm nk g KL anto my hubby start kerje dh next week, nk hantr sbb my MIL mmg nk balik KTN jugak , so kira change jer, pegi ngn hubby, balik ngn my MIL....Jumaat, sabtu, ahad... 3hari mcm2 nk buat... biol rasanya..... isnin nk kene pulung my research la pulak... byk dh tertinggal ni.... kejar yop kejar......

yg ketiga lak.... tp rasanya ni faktor yg terbesar memeningkan dan menensenkan aku nih..... masalah umh aku lum setle2 lagi, xsabar giler nak pindah masuk... xlarat dah ulang alik jauh benor.... PINDAH....satu kerja besar, bukan kerja mudah oooooooooo...... itu la, lagi xpindah, lagi tu la hati xtenang duk pikir pasal tu lagi...

ahhhh.... sudah la... itu semua cerita dunia semata2.... baik aku g solat, jumpa DIA yg tuan punya segala yg kita pinjam....jom solat Zohor.... :)

semoga DIA permudahkan segala urusan kita, Amin...

3 comments:

  1. pindah mana tu?mudah2an semuanya lancar ye

    ReplyDelete
  2. moga dipermudahkan segala urusan

    ReplyDelete
  3. thanks my frens.. w/pun xkenal, xpernah jumpa tp sharing cmni bole release tensen jgk.... :)

    ReplyDelete

Iklan jap... :)

Papa & Mama

Daisypath Anniversary tickers

My 1st hero

Lilypie Kids Birthday tickers

My 2nd hero

Lilypie Third Birthday tickers

My 1st heroin

Lilypie First Birthday tickers