Click here to Shopping at

Friday, December 31, 2010

Closing 2010 & Opening 2011

Hari ni Jumaat 31 Dec 2010...last day in 2010... seeloknya kita flash back balik, ape yg dh kita buat sepanjang tahun ni, samada kita berpuas hati? merasa cukup dgn kebaikan yg kita buat? atau kita ingin memperbaiki lg...?
Jom la kita sama2 reset semula target kita tuk tahun depan..lebih2 utk diri aku sendri la... semoga jd lebih baik..hihi.. nape xbaik ke sblm ni? huhu.... sendri mau igt la..
Target aku thn br ni:-
1) tambah ank...huahaha... (itu jugak target yg pertama dia ni...)
2) jadi mama yg lebih alert pendidikan ank2 (xnk hrp kt cikgu semata, nk ajr ank kat umh jugak..tp cm xde masa jer...huhu.. xpe aku try...)
3) oo.. lupa lak.. nk full breast feed ank aku nnt...insyaAllah, Allah perbanyakkan susu aku...
4) Decorate my dream house..huahaha.. (sampingan je ni)
5) Nk aktifkan pasaran cookies aku and belajar buat kek pulak... insyaAllah sempat...
6) alahaiii...yg ni ler target yg takut nk set, tunaikan permintaan hubby ku yg terchenta... further phD...insyaAllah akan ku tunaikan, samada lmbt atau cpt, pasti aku akn tunaikan
7) dah la kot, byk2 target nnt xtercapai lak kan...
8) eh.. tertinggal satu yg penting.... nak KURUS (<60kg) hihihi..... (tiap2 thn target, tp lum tercapai lg....huahaha)

Sama2 la kita berusaha mencapai target kita... chaiyok3x

semoga berjaya....

No comments:

Post a Comment

Iklan jap... :)

Papa & Mama

Daisypath Anniversary tickers

My 1st hero

Lilypie Kids Birthday tickers

My 2nd hero

Lilypie Third Birthday tickers

My 1st heroin

Lilypie First Birthday tickers