Click here to Shopping at

Wednesday, May 25, 2011

Jgn Peningkan Saya

Thanks to kwn2 yg sgt perihatin ngn ape yg menimpa saya... tp cukup la, saya dah malas nk pikir... saya pun xtau samada saya teraniaya atau tidak, yg pasti he give me toooooooooo short notice, itu yg buat saya terkilan.... full stop!!

Rasanya kita xperlu pertikaikan lagi ape yg dia dah buat sbb dia pun bukan seorg yg xberpelajaran, dh terlebih2, seorg yg bijak pandai lagi, yg menjadi rujukan ramai org... nak kata dia xtau about law, dia tinggal serumah ngn lawyer... jd sekarang dia lagi tau ape yg dia buat...

Saya teraniaya sbb keadaan saya skg???? sepatutnya saya diberi saguhati???.... dia hope saya halal la tu kot.... dah la, malas nk pikir....

Saya igt satu je yg mak saya ckp "kalo betul saya teraniaya, Allah akan tolong atau ganti dgn rezeki yg lg byk..." Semua ketentuan Dia, xperlu kesal, xperlu pertikai.... rezeki bukan dari dia, tp dr DIA... so mntk/merayu la pada DIA bukan pd dia....

Kwn2 sume, wish me luck in my new life nnt k... doa kamu sume amat2 saya hargai... thanks

No comments:

Post a Comment

Iklan jap... :)

Papa & Mama

Daisypath Anniversary tickers

My 1st hero

Lilypie Kids Birthday tickers

My 2nd hero

Lilypie Third Birthday tickers

My 1st heroin

Lilypie First Birthday tickers