Click here to Shopping at

Tuesday, January 11, 2011

11 Januari....

11-01-11, cantikkan tarikh hr ni...

Sempena tarikh yg cantik tu la aku baru g Klinik Kesihatan Balok utk buat kad pregnant aku....actually sudah sgt lmbt aku register pregnancy aku ni. Lepas hntr my heroes to taska, my hubby teman la aku g klinik, ngada x bunyinya???.. dh ank no 3 dah nk g daftar pregnant pun nk hubby teman..ish..ish..ish..ngada2 sungguh... tunggu hubby aku turun kapal la ni, sbb tu la lmbt register...huhu... kakak nurse jgn marah saya, lmbt register ni, ni sume salah suami sy lmbt balik..kalo x, dah lama saya register tau... tp kakak nurse xmarah pun, sbb sblum dia marah, aku dh buat2 muka kesian, muka org sakit cm tu, jd dia xsampai ht la nk marah aku..hehe... tp sebenarnya ade sbb lain kenapa aku lmbt register, sbbnya aku takut kene amik drh..huhuhu.... sakit.... setiap kali nak register pregnant mmg kene cucuk and amik darah, sbb dia nk check darah kita ade HIV ke x, and a few lagi test lain...

lagi 5km nk sampai klinik, aku dh berdebar2, hehe.. takut kene amik drh, skali tu kan aku bernasib baik sbb kakak nurse yg amik drh tu mmg terer, xsakit langsung dia cucuk, malah aku sedar2 jer, dh penuh satu tiub drh aku dia amik... terima kasih kakak nurse yg terer....pas amik drh, aku buat urine test, Hb test, berat test...hehe...jgn tnya berat aku bpe ea.. sbb tu bukan berat aku, tp berat bby aku ler tu... (padahal sblm preggy mmg dh berat..huahaha).

Settle sume kul 1130am, jd aku ingin la masuk kerja, dgn niat amik cuti half day la... so aku mntk my hubby anta aku g kerja then dia g carikan ID (interior designer) tuk rumah ktorg nnt... memandang my hubby xde kerja nak buat kan...so aku bg la dia kerja...

boleh lak my hubby ckp "ala ma... xbest la kalo mama xde, mama amik cuti terus la satu hari" hamboi2..., gedik xbunyinyer... memandang isteri wajib patuh pd perintah suami, maka aku dgn senang ht isi borang cuti tuk sehari terus... (padahal aku pun suka kalo cuti..hihi...)

maka bermula cerita, kami pusing satu Kuantan mencari ID, jumpa la satu ID ni kat Jln Beserah (sebelah Sek Galing) name kedai dia T.A.L.E.N.T Interior Designer... xsangka aku, kedai tu owner dia melayu..emm.. better, layanan sangat ok, w/pun boss dia xde masa tu, tp pekerja yg ade kt situ, layan kami baik...w/pun kami ni sebenarnya xde duit pun nk byr upah ID ni, tp berangan jer, suh dia design dulu, bukan kena byr pun...hehe...

Sbb boss dia xde, maka kami tinggalkan contact no je la, and amik gak no hp boss dia, Boss dia name En Yus...

Pastu, kami bergegas g amik my heroes kt taska, sbb masa tu dh kul 1730.....

No comments:

Post a Comment

Iklan jap... :)

Papa & Mama

Daisypath Anniversary tickers

My 1st hero

Lilypie Kids Birthday tickers

My 2nd hero

Lilypie Third Birthday tickers

My 1st heroin

Lilypie First Birthday tickers