Click here to Shopping at

Wednesday, January 12, 2011

Vacation on school break (part 2)- my fren wedding

Vacation on school break ni byk sgt tmpt yg dilawati jd terpaksa aku separate part by part.... part ni, pasal aku g wedding kawen member aku masa kt UTM dulu..Mashitah & Ejok.... jom layan gmbr yg xbape byk ni...
 aku and my heroes with pengantin baru...

 my heroes yg dh berpeluh2 lai sana, lari sini....

 sama x muka ktorg? sure la xsama, sbb aku dh chubby..hihi.. tp masa study dulu2, ramai yg igt kami adek beradik, paling best, ade yg igt kami kembar, ade yg lg best, ade yg jumpa aku kt bilik, then g toilet nmpk kwn aku ni, dia dh gabra igt hntu sbb sorg kt bilik, pastu ade sorg lg kt toilet... ntah ape2 la diorg ni...oo.. satu lg kes, masa lecturer amik attendant, name kwn aku mashitah, jd name dia sebut dulu, so dia angkt tgn masa name dia disebut, than turn nama aku, zuraidah, aku angkt tgn lecturer tu mrh aku sbb katanya td aku dh angkt tgn.. #$@&%@+.... tadi kwn saya yg tu la puan sambil aku tunjukkan kt kwn aku ni, ini saya br nk abgkt tgn ni... huhu...

Dia ni la satu2nya geng aku bila masa sume org kuar dating, sbb hanya aku ngn dia yg single mingle sampai abis study, tp tup..tup.. aku kawen awal la pulak berbanding kwn2 aku yg ade bf ms study.. dh jodoh la katakan... dah sampai seru...

ape2 pun, kawan aku ni kira penutup la batch kitorg, dia yg last kawen antara batch kitorg..hihi... anyway aku n famili doakan mereka bahagia dunia dan akhirat.... amin

No comments:

Post a Comment

Iklan jap... :)

Papa & Mama

Daisypath Anniversary tickers

My 1st hero

Lilypie Kids Birthday tickers

My 2nd hero

Lilypie Third Birthday tickers

My 1st heroin

Lilypie First Birthday tickers