Click here to Shopping at

Friday, February 11, 2011

i am crazy on him....

cm xcaya jer, makin hari makin aku crazy on him... dh mmg kami ni weekend H&W, tiap weekend aku xleh miss jumpa dia... cm sanggup wat ape saje la utk jumpa dia... giler tul la perasaan aku skg ni...hehe.. kalo masa bercinta tu, xheran la kan... ni ank dh nk masuk 3..hehhe... tp perasaan ni asik nk bersama ajer, xpernah puas masa bersama ngn dia... asik nk berdating ajer...

org lain pun cm tu jugak ker ha?? makin tua, makin feeling...ke ni simton2 org pregnant, tp pelik nya, ni bukan kali pertama aku pregnant, sebelum ni pregnant, xde la cm ni... ms pregnant ank ke2 lagila.. dia tgal aku 2.5bulan g laut...aku bole jer bertahan (tp dgn air jugak la...hihi...)

tp la ni lagi teruk, xleh tido ngn dia smlm pun air mata aku leh meleleh, kalo xde malu, nak je aku g menyelit tido ngn dia time tido bergelimpangan masa family gathering smlm... huhu... dasatkan perasaan aku kt dia skg ni...

aku rasa sume ni sbb kesabaran aku dan daya tahan perasaan aku dah abis... dh klimak, xleh sabar lagi, xleh berjauh lagi, enough... aku nk duk ngn dia dan ank2 jer, together2.... ntah la, bila Allah akan makbulkan impian kami, insyaAllah...

Ya Allah... aku ingin bersama dia forever and ever..... Kau dah satukan kami, maka dekatkan la kami....sesungguhnya i am crazy on him............... mmg crazyyyyyyyyyy..... (lantakla org nk ckp pe pun...huhu)

No comments:

Post a Comment

Iklan jap... :)

Papa & Mama

Daisypath Anniversary tickers

My 1st hero

Lilypie Kids Birthday tickers

My 2nd hero

Lilypie Third Birthday tickers

My 1st heroin

Lilypie First Birthday tickers