Click here to Shopping at

Tuesday, February 22, 2011

Kisah ucu-ucu saya...

As salam, malam ni saya, Azizul Hakim dan adik saya, Amirul Haziq akan tolong mama update blog dia sbb mama saya xde mood nk up date blog dia..

ini la saya dan adik saya


Nape mama saya xde mood nk update blog dia mlm ni?????? Sbb mama saya tgh hot ngn saya dan adik saya yang telah mendekorasi umh mak tok jadi macam gmbr di bawah...
v
v

v

emm.. ok je kan? xde la teruk sgt hasil kerja kami ni kan...

 
Malam ni saya nk citer pasal ucu-ucu saya...

"abang, nak chuchu (terpaksa minta susu ngn abang sbb mama tgh marah)"

"ishh adik ni, abang ckp ucu la, bukan chuchu adik la..."

"uchu?"

"ha'a ucu, ucu ar, ucu rorin ngn ucu intan... adik g tgk TV abg nk update blog mama jap ni"

(adik pun menurut perintah si abgnye, ikut aje ckp abg dia, kalo mama suh, xde nk patuhnyer...mama panasss jer)


ok, jom tgk gmbr ucu2 saya...
 
taraaaa.... ini la ucu2 saya, 1st dr kiri, ucu intan, ucu in dan ucu ar

cantik bukan? (pls sebut ala-ala P.Ramlee tau).emm saya tahu, entry yg saya buat ni la akan dpt rating paling tgi dr jejaka2 bujang yg baca blog mama, tapi sayang... blog mama saya ni most kwn2 dia para ibu dan kwn2 pompuan jer...hik..hik.. jd ucu2 sekalian, saham anda susah gak la nk naik kalo setakat tepek gmbr kat blog mama ni...ihiks...

tapi xpe, saya akan kenalkan ucu2 saya ni, sorang demi sorang k..kita mulakan dengan...

ini ucu in or sy panggil dia ucu rorin, sbb saya pelat... Nama penuh dia Nuraisyah Abdul Rashid, umur rahsia. Ucu in duk KL kat umh Tok Bah sbb sekarang dia kerja ngn harimau yg paling kaya didunia cawangan di Tmn Maluri, KL...hik.hik..hik.. saya suke sbb tiap kali raya, sure dpt duit raya (kene puji lebih2 sket, br thn dpn dpt duit ry lebih sket..hihi). Status??? sure la single mingle lagi, tapi sape2 nk ngorat dia, kene blanja saya skali k... kalo setakat gula2 tu saya xpandang la k, kurang2 Big Apple sekotak...huahahaha....
 
ok, next........
 
ini ucu ar or nama penuh dia Nurashidah Abdul Rashid, umur sama ngn ucu in sbb diorg kn kembar, cuma beza bbpe minit jer...so kalo korang tau umur ucu in, otomatik tau la umur ucu ar..hihi... Ucu ar pun duk KL, umh Tok Bah, dia pun kerja ngn harimau paling kaya didunia tp cawangan KLCC. Status??? emmm sure la single lagi.. cm saya ckp td la, kpd sape2 yg ngorat dia kene la belanja saya dulu, ais krim xpandang k... setakat ais krim, hari2 mama saya belikan sbb balik sekolah jer, sy akan pow mama beli ais krim kt kedai cik Ani, sebelah umh Mak Tok...ngeh3...

ok next... ucu ni lain mak dan lain ayah ngn ucu2 diatas ini...tp dia pun cm ucu saya jugak la...(hehe..perasan..)

taddaaaa.. ini la ucu intan a.k.a Atikah, ank Pak Cik Hamzah dan Mak Cik Rosiah (Tok Ngah saya la..). Umur ucu intan, muda setahun dr ucu2 diatas (kalo xsilap la). Ucu ni sorang masih belajar lagi di sebuah universiti di pinggir KL...Status??? hehehe.. suka nor la bab status ni kan.. maklum la, ucu2 saya sume cun2, pastu sume single mingle lagi, mmg la saya suka, sbb ramai jejaka kat luar tu suka, jd saya leh la tumpang sekaki..hihihi...Tpi ayah ucu intan ni pak cik misai yg garang tau, so jgn cuba nk main2, yg serius je boleh try tau...nnt kene hempuk ngn bola bowling, pengsan terus...hik.hik..

then, kita layan la gambar2 saya ngn ucu2 saya ni...
 
 ucu in, ucu ar dan saya

 adik, ucu ar dan saya di i-city

 ucu in dan adik di i-city masa ni

 ini pun ucu in ngn adik yg chubby

saya dan ucu2, masa ni saya ikut ucu di karok ngn kwn2 dia. kalo ngn papa n mama susah la nk g karok ni...
 
yang last ni special post....saksikan....

ucu intan, ucu in, auntie noli, mama dan ucu ar...

Selain auntie noli dan mama, korang leh nk ngorat k, yg dua orgtu not available lagi dah, especially yg tudung pink tu, w/pun dia tu perasan ank dara, tp jgn cuba2, nnt xpasal2 kene hempuk ngn papa saya tau, papa saya besar dan kuat. xcaya? nk tgk papa saya? nnt jap ek..saya cr ade xgmbr papa saya...

v

v

v

v



haaa... ni la papa saya, besar kan? besar lagi ensem tau....
OK la, itu la saja citer2 pasal ucu2 saya, yg pasti saya sayangggggggggg sume ucu2 saya, diorg sume baik2 tau...

2 comments:

Iklan jap... :)

Papa & Mama

Daisypath Anniversary tickers

My 1st hero

Lilypie Kids Birthday tickers

My 2nd hero

Lilypie Third Birthday tickers

My 1st heroin

Lilypie First Birthday tickers