Click here to Shopping at

Monday, April 4, 2011

Alamak!!

Hari ni dah 4hb April wei.... mean dh 3 hr xupdate blog ku....

SEBABNYA:

saya berpenat lelah ngn hubby pindah rumah...huhu... rumah kami disewakan dan kami menyewa rumah org lain.. pelik dan kelakar xbunyinya... tapi itu la hakikatnya...

kita hnya merancang, Dia yg Maha Mengetahui masa depan kita...

KENAPA PINDAH???

SEBAB pindah.....

Rumah kami jauh sgt dr tmpt kerja kami, dulu2 mmg kerja kat sana, then start 2007 further study, then terus kerja kt sini pulak..hubby lak kt KL... ank2 lak sekolah kt sini jugak... so umh kami jd tmpt persinggahan hujung mgu...sunyi je umh.. 

lagi 2 bln nk bersalin, nk berpantng kt umh, jauh lak ank nk g sekolah.... 

ade yg interested yg nyewa umh kami....pening2 mcm2 nk kene pk...then finally amik keputusan pndh jugak.... kesian umh kami, brg kami x bertuan slalunya... so saya pun happy duk umh separate dr mak mentua.. kesian mak mentua slalu.. umh dia crowded ngn brg2 kami yg menumpang umh dia...huhu...sorry mak..terima kasih mak... (w/pun duk separate, kami slalu g umh mak tau.. cuma brg2 kegunaan harian, xla menyemak lagi kt umh mak...hihi... kami mmg cr umh sewa dkt2 ngn umh mak... sbb mak pun sorg kt umh tu...)

Lagipun umh mak, dua tigkt..heheh.. saya amat takut berpantng kt umh dua tgkt oo.... kene naik turun tgga ooo... so mak dtg la umh saya msa sy pantang nnt.... tQ mak... umie pun sure dtg.... gilir2 jg saya dn ank2... (xleh blik brpntg kt kg sbb si abang dh sekolah, w/pun br tadika...hihi)
3 HARI YG HANGAT.... :p

1 April Jumaat : Saya n hubby amik cuti tuk bersih umh yg bakal kami sewa.... PENAT!!

2 April Sabtu   : Pindah sume brg dr umh kami ke umh sewa (dibantu oleh hali keluarga, tQ all, luv u all) .... 
      mmg PENAT!!

3 April Ahad   : Saya dan hubby finishing clearance umh kami tuk disewa.... siap2 kul 7pm oo.... mmg sgt2 PENAT!!

hubby saya smlm mata dia start merah dn bertaik, confirm sakit mata, dpt 3hr MC.... tapi saya tetap kene kerja ooo.... ank2 nk g sekolah tu.... 

ok bersambung lagi cerita yg penat....




No comments:

Post a Comment

Iklan jap... :)

Papa & Mama

Daisypath Anniversary tickers

My 1st hero

Lilypie Kids Birthday tickers

My 2nd hero

Lilypie Third Birthday tickers

My 1st heroin

Lilypie First Birthday tickers