Click here to Shopping at

Friday, April 22, 2011

I am Back.... :)

Assalamualaikum kawan2 and all readers yg masih sudi dtg jenguk blog saya...

dah terlebih sminggu saya stop blogging, janji seminggu jer tp sbb BB kene blocked so xleh nk update blog jugak la...hahaha... cmne leh terlupa bayar lak kan... ni dh tgh2 bulan ni, almaklum la, kene la tgu hujung2 bulan nnt br leh byr... skg guna wireless kt office...hihi..

ade sorang reader saya ni sibuk igtkan saya, "eh, dh cukup smiggu ni, awak dah boleh update  blog awak ni"...hihi... dan utk makluman kwn2...masa sy buat keputusan nk stop seminggu pun dia yg sibuk tanya "la.... nape la nk stop seminggu???"  gayanya cm kecewa sgt la... padahal bukan slalu baca pun entry saya...huhu.... tp atas desakan dia jugak la maka terciptanya blog ini.... org itu, xlain dan xbukan tentu hubby ku yg chubby itu...hihi...

ok, itu saja... entry ni sekadar nk inform i am back...tu ajer.... nnt jgn lupa ikut kisah2 setrusnya dlm next entry k...tQ sudi jd pembaca saya...

No comments:

Post a Comment

Iklan jap... :)

Papa & Mama

Daisypath Anniversary tickers

My 1st hero

Lilypie Kids Birthday tickers

My 2nd hero

Lilypie Third Birthday tickers

My 1st heroin

Lilypie First Birthday tickers