Click here to Shopping at

Thursday, March 3, 2011

BF Info: Apakah pilihan terbaik breast pump utk ibu bekerja

As salam kawan2...

Sekarang ni saya tgh ushar2 breast pump utk dibeli dan digunakan lps bersalin nnt..hehe..padahal lmbt lagi duenya, tp xpe ushar2 je dulu mane tau ade yg offer dpt la less kan??? Bukan pasal ushar ni yg saya nk kongsikan tp info yg berguna utk saya yg tgh mencari breast pump mungkin juga berguna tuk kwn2 jugak...

Dalam saya duk survey2 jenis breast pump kat internet ni, saya terjumpa artikel bertajuk "Apakah pilihan terbaik breast pump utk ibu bekerja". Topik ni mmg sesuai la sgt ngn saya yg tgh membuat pilihan utk membeli breast pump ni... Very informative artikel ni, ditulis by Mommy Lyna on July 19, 2009

Tapi ape2 pun, pelaburan utk membeli breast pump (dgn niat nk full BF la) adalah amat berbaloi2 berbanding dgn cost kita membeli susu utk ank setiap bulan...Walaubagaimanapun, sama2 la kita mendapat sedikit sebanyak info sebelum kita membuat pilihan agar pilihan kita tepat dgn kegunaan dan budget kita...

ok, see u on next N3..

No comments:

Post a Comment

Iklan jap... :)

Papa & Mama

Daisypath Anniversary tickers

My 1st hero

Lilypie Kids Birthday tickers

My 2nd hero

Lilypie Third Birthday tickers

My 1st heroin

Lilypie First Birthday tickers