Click here to Shopping at

Sunday, March 6, 2011

weekend yg B.O.S.A.N

As salam kawan2...

weekend ini adalah weekend yg amat membosankan. BOSAN di tahap gaban kata org, aku pun xtau ape maksud gaban tu, setahu aku gaban tu satu watak superhero zmn aku kecik2 dulu..cm Ultraman, BEN 10, superman cm tu la..
tapi maksud gaban disini seperti 'teramat2 sgt'. BOSAN ditahap 'teramat2 sgt'.

Mungkin boleh dilevel kan lah tahap ke'sangat'an nya berdasarkan power yg dimiliki oelh setiap super hero ini seperti berikut;

1) x 'sangat' = BEN 10
2) average je 'sgt' = Superman
3) 'sangatttttttt' = Ultraman Dyna @ Ultraman Taro
4) teramat 'sangat' = Gaban...

Faktor kemungkinan aku bosan gaban ni:

1) Mungkin sbb hubby aku xbalik hujung minggu ni kot.. maklum la sejak dua menjak dia kerja darat ni, every weekend dia balik, samada ade dia rela atau sbb dipaksa oleh si isteri..

2) Malas nk kuar, nk drive ke mana2, sbb kalo ade pak supir (hubby aku jugak), bole aje kuar, hilang la bosan..






3) xde geng nk ajak lawan debat, lwn ckp, gaduh2 sape kene mandikan ank, sape kene siapkan ank (hubby aku jugak la tu)

4) xde org nk ajak g tgk wayang (hubby aku jugak la tu kan)... kalo g tgk wayang, confirm la xbosan..huahahha...


So sepanjang dua hari cuti ni, aku xg mana2 pun, duk dlm rumah jer...... agak2 leh putih x aku..hihi... eh x jugak, ptg kul 6 lbh2 aku terpksa gk keluar sbb dipaksa oleh my heroes yg nk main kt luar, so sementara dia main, mama dia chit chat la ngn jiran yg masih belum ku tahu namanyer...(punya la tahap kejiranan aku sungguh tgi) hihi..

Ptg Ahad sume org dh ke KL, termasuk mak mentua aku...teropong jiran nk gosip2 xde, so aku pun merajinkan diri memenuhi selera tekak aku yg nk mkn kuih2 dipasar mlm, so aku ngn Mirul g la pasar mlm, si abg xnk ikut sbb nk main...

Walaupun bosan tahap gaban, xde nyer jugak aku melipat kain baju yg menimbung tu kan, itu namanya MALAS tahap gaban la pulak...hihi... maklumla, cuti adalah hari tuk rehat sedunia...huahahhahaaaa......

ok la, dgn keadaan coretan N3 aku ni, rasanya, boleh la di conclude bape tgi agaknya level BOSAN aku kan...ihiks...

No comments:

Post a Comment

Iklan jap... :)

Papa & Mama

Daisypath Anniversary tickers

My 1st hero

Lilypie Kids Birthday tickers

My 2nd hero

Lilypie Third Birthday tickers

My 1st heroin

Lilypie First Birthday tickers