Click here to Shopping at

Wednesday, March 23, 2011

Check Up Ke 4

Semalam mama gi check up lagi.. kerap tul kan? Camtu la kalo bermasalah kan... berat lebih la ape la...
Maka seperti yg dijanjikan, kene la mama buat test glukos.. amik drh sebelum dan slps minum, kene puasa pulak lagi sampai kul 11am... laparr ooo....

Bila dah puasa, xleh minum air, maka mama xterasa nk kencing la pulak bila nk buat urine test tu, maka result urine mama 1+ albumin la pulak, kene la pulak dtg next week pulak...amboi3xx..... dia aku ni xde kerja ker, asik nk kene g klinik jer.... mmg urine tu akn jd result +ve sbb xkencing byk cm normal, bila saya ckp

"result cm tu sbb saya xterasa nk kencing td, kencing skit jer...."

"nape awak xminum byk air kosong?"

"kak nurse yg comel, bukan ke saya kene puasa sampai amik drh yg kedua kul 11 am, ujian tu td kul 9am"

"abis mlm td xminum air byk ker?"

"akak, yg malam td, saya dh kuar kan pagi2 masa bgun tido td dah..xthn saya nk simpan sampai ke klinik kul 9am ni"

"xpe la, mgu dpan dtg lagi, kita tgk result mgu depan lak yer....lagi pun HB makin menurun gak ni, 11.1 dh dekat border line tu..."

gggrrrrr.... ape2 la, next week kene dtg lagi.. sure aku mkn iron tu byk2, kasi HB aku naik...hihihi.... kalo xg klinik, xdenya aku nk mkn.... ishhh3x... xpatut tul la... ape2 mama sayang kamu, my baby.... xsabar mama nk jumpa kamu...

No comments:

Post a Comment

Iklan jap... :)

Papa & Mama

Daisypath Anniversary tickers

My 1st hero

Lilypie Kids Birthday tickers

My 2nd hero

Lilypie Third Birthday tickers

My 1st heroin

Lilypie First Birthday tickers